Nya kaffemuggar.

Idag har jag och syrran har varit på Väla. Herregud vad med folk! Tror aldrig jag sett så mycket människor där och det var djungelns lag som gällde på parkeringen. Folk hade ställt sina bilar på de mest otroliga ställen. Fantasin är det då inget fel på. Fast det finns ju mer eller mindre smarta lösningar om man säger så.

Har länge velat ha nya kaffemuggar men det har liksom inte stämt när jag kollat efter det. Har jag hittat en snygg design har de varit för stora och har storleken varit bra har jag inte gillat mönstret på dem osv.  Men idag hittade några jättefina på Indiska som jag köpte åtta stycken av för 29 kr styck. Köpte även nya gardiner till sovrummet på Hemtex. De har halva priset på stora delar av sitt sortiment nu igen. Dom rear ju  så ofta så jag skulle aldrig få för mig att köpa något till ordinarie pris där.


Mina nya muggar. Köpte fyra av varje.

Ikväll ska vi hyra Arn 2 - Riket vid vägens slut. Såg ju ettan på premiären förra julen så det kan ju vara lite kul att se hur det gick sen. Imorgon och på tisdag har vi Öppet hus på Friskis&Svettis så imorgon har jag tagit på mig ett 3-timmarspass där.
Annars njuter jag av långledigheten. Det är så skönt och jag vill inte att det ska ta slut.

Tjingeling!
1 Goran:

skriven

Stilrena koppar, undrar hur Zoegas kaffe smakar ur dessa muggar?

mmmMmmm.... Arn, Arkiv X eller Mamma Mia, jag röstar på Arkiv x eller "vart tog Urban vägen igen?" Hehe!

2 Ulla:

skriven

fina muggar.....=)



friskis..haha..du är galen..jag bara ligger och snusar i kudden när jag är ledig vilket jag egentligen inte är...det lär väl straffa sig en vacker dag...=)

Kommentera här: