Nyårsafton - Hej då 2008!

Min vana trogen har jag börjat nyårsafton med ett träningspass. Den här gången i form av ett maratonpass step-up som varade i två timmar och på temat "Glitter & Glamour. Här kommer lite bilder från passet.


Här står några av motionärerna och väntar.
Några hade tagit fasta på temat =)


Söta Kristina, alltid laddad för ett steppass.


Tre ledare delade på passet. Moni var först ut.


Sen var det söta Jennys tur att visa vad hon går för =)


Och sist men inte minst, Anna Ersson.


Några var på lite spexhumör.


Jag själv, lite glittrig och glamourig. Och laddad förstås!

Efter två timmar var man rejält trött i kroppen men nästan mer i knoppen. Så nu är man väl virrigare än vanligt hehe...
Nu ska jag se på Mamma Mia på dvd. Skönt att slappa lite innan kvällen. Här blir det lugna gatan,  för jag och Göran är själva hemma ikväll. Skönt tycker jag som inte tycker att nyår är något att göra någon större affär av. Göran står för matlagningen så det är bara för mig att åka med. Bortskämd? Jag? *Pekar på mig själv*  Jodå, nog är det så alltid. Jag får väl bidra med mitt otroligt trevliga sällskap och lite pussar och kramar på vägen.

Jag och Göran önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!


 Kram på er!
1 Ulla:

skriven

åh ni är så söta...jag längtar efter er!!



kram och gott nytt år!!!!!

2 Anonym:

skriven

Åh så skojigt passet måste vart... superfina bilder. Särskilt den på dig. =) PUSS!

3 Anonym:

skriven

Vad fin din blogg har blivit!

Pussar

4 Malin:

skriven

Vilket fint kort på er båda!!!

Önskar er en riktigt gott nytt år.

Tänk om man ändå ägde en femtedel av din energi vad gäller träning... Kramar

Kommentera här: