Häng på Haket


Idag efter dansen bestämde jag, Sophia och Martina oss för att ta en bit mat ihop. Efter lite överläggning kom vi överens om att gå till Haket, ett jättemysigt ställe med mycket god mat och bra priser. Kan det bli mycket bättre? Fast vi kom dit fem minuter efter att de öppnat, var där nästan fullsatt. Snacka om att vara populärt! Slog en pling till syrran som också dök upp tillsammans med Kalle.
Det var sjåigt att välja från menyn då allt lät jättegott, men vi bestämde oss till slut för Fajitas kycklingfilé som serveras med tortillabröd, sallad, guacamole, salsa och gräddfil. Det åt vi allihopa utom Sophia som tog en falafel.

Fajitas kycklingfilé....

...åsså tillbehören...Mums!

Jag och syrran tog oss ett glas vin till också. Tänk vad lite mat, något gott att dricka och några fina vänner kan förgylla ens liv!

Martina och Sophia skiner ikapp =)

Kalle hugger in på maten.

Vi blev sittandes där en stund innan vi sen vandrade vidare en sväng på stan. Haket är helt klart värt ett återbesök. Snart! Syrran och Kalle skulle träffa Pernilla för att fika och jag, Sophia och Martina gick till Electa för att kolla på smink. Ja, inte jag då för jag köper inte foundation och sånt men Martina slog till på ett litet kit som gick lös på nästan tusen spänn.

Vi rundade sen av med en kaffe på Waynes innan vi gick hem var och en till sitt.

Nu väntar jag på att Göran ska dyka upp. Han har varit borta sedan igår morse så ikväll får vi umgås och ta helg tillsammans.

Vad har ni gjort idag?

Tjingeling!
1 Ulla:

skriven

stor mysfaktor ser jag...=) ...jag själv har också myst idag tillsammans med lite kompisar man inte träffar varje dag...en fika hemma hos en av dem blev det..och mycket tjöt om allt och inget....

som det ska va!!



ha en fin helg med Göran!

kramen

2 Lillasyster:

skriven

Mm... så gott det var. Nästan så man blir sugen på en portion till. He, he...



Ha de fint.. puss!

3 Mr.T:

skriven

Ser ju ofantligt gott ut alltihopa...

Det får jag testa nästa gång jag är i H-borg.



Ha det så gött C



Kram

Mr.T

4 Lindis:

skriven

Lät mysigt och det såg väldigt gott ut! kram

Kommentera här: