Konsten att fika och promenera. Samtidigt!

Jag har fått några av mina arbetskamrater att inse nyttan med att ta en promenad på lunchen, en liten runda på sisådär 15-20 minuter. Man blir ju mycket piggare när man får lapa ljus och andas lite luft. Så här kommer de, jobbarkompisarna!


My, Eva & Daniel på lunchrundan.
Lägg märke till Daniel. Han fikar samtidigt som han promenerar!! Hahaha...

Och så sägs det att killar inte har någon simultankapacitet.

Tjingeling!
1 Ulla:

skriven

nästan mer än jag klarar av....dricka kaffe å gå samtidigt är skitsvårt... =)

2 Lindis:

skriven

hahahaha =)

3 Petra:

skriven

Härligt med lunchpromenad. Kanske ska ge mig ut efter lunchen jag med? Det är synd att det ska va så grått och trist bara! Ha en fin dag! Kram

4 Mollan70:

skriven

Visst är det härligt att komma ut på promenad under lunchen.=)

5 Anonym:

skriven

Härligt att komma ut på lunchen! Det skulle jag oxå vilja ha möjlighet till men 30 minuterslunch och klädbyte funkar inte =(



Kram!

6 Coma:

skriven

Men! Det var jag som skrev det där ovan. Fattar inte varför mitt namn och URL försvinner?! Det gjorde det sist med ju...

Kram Sandra

Kommentera här: