Jullans födelsedag




Idag fyller min fina, söta, snälla och älskade dotter 26 år. Hur gick det till? Jag var ju själv nyss 26!!! 
Idag tänker jag extra mycket på min Annelie (ja, hon heter så även om jag ofta kallar henne för Jullan) och hoppas att hon får en riktigt trevlig födelsedag. Jag avskyr verkligen att vi bor så långt ifrån varandra, jag vill ju träffa henne ofta. Får ju abstinens!

Ja, så var det Let's Dance igen då. Undrar vem som ska råka illa ut till den här veckan. Det verkar ju ha gått troll i den här omgången. Undrar om det är en tillfällighet eller om deltagarna helt enkelt pressar sig för hårt. Det säger sig självt att det inte kan vara bra att köra stenhårda 6-timmarspass dans varje dag och det från att kanske inte tränat alls. Motion i all ära men någon måtta får det ju ju ändå vara.

Tjingeling!
1 Ulla:

skriven

otroligt lik dig hon är...lika söt..och detta vackra hår!!



ahhaha..ja nån måtta får det va...o kryper ner i sängen igen..=)

2 Mr.T:

skriven

Imorgon ska jag & Ia till H-borg för en VP-invit

innan H-borg-Falunmatchen i innebandyn :-)

matchstart 16.00

3 Mr.T:

skriven

Ehh... Ja tror det...

Jag bor ju i K-stad,

det är min hemmaarena..



Tack för kommentar, och jag håller med,

jag vill ju bara lufta och veta, lixom



Kramas

Kommentera här: