Ny bodylotion


Denna bodylotion har jag länge velat ha och idag när jag kom hem från jobbet hade Göran köpt den åt mig. Tack fina! Jag rekommenderar den verkligen för den luktar fantastiskt! Jag använder aldrig parfym eller Eau de Toilette eftersom jag tycker det luktar för starkt och jag kan rent av få huvudvärk. Bodylotion däremot ger en mycket mildare och behagligare doft som man mer förnimmer.

Nu har vi just kommit in efter en rask kvällspromenad. Vi har bestämt, att de kvällar vi inte tränar annat och vädret tillåter, ska vi ta en promenad på sisådär 30 minuter. Vi får väl se hur länge det håller. Det svåra är ju det där momentet att ta sig ur soffan för när man väl kommit ut är det ju jätteskönt. Och har ni tänkt på vad bra man pratar när man går. Sitter man hemma tar gärna tv:n eller något annat uppmärksamheten ifrån varandra och det är lätt hänt att man glömmer att konversera. Kommunikation i ett förhållande är a och o tycker jag. Kan man inte snacka med varandra så blir det snart en massa missförstånd och man kan ju faktiskt inte läsa varandras tankar. Visst kan vissa saker vara svårare än andra att tala om men man får försöka sätta sig över den känslan.Det är viktigt att man känner den tryggheten att ingenting är konstigt eller pinsamt att ta upp med sin partner. Vad tycker ni? Ska man prata om allt med varandra?

Imorgon är det min tur att bjuda på frukost på jobbet. Vi är ett gäng på tretton stycket som på fredagsmorgnarna turas om att ha frukostbuffé. Det är jättetrevligt och smakar otroligt gott när man får sätta sig vid dukat bord. Fast imorgon är det jag som dukar och mina arbetskamrater får sätta sig och bara njuta =)


Frukosten! Bästa måltiden på hela dagen!

Sagt om frukost:

"Frukosten är det viktigaste målet på dagen. Om du inte är hemma tills dess är du illa ute"

"Kvinnan är precis så gammal som hon ser ut före frukost"

"Äktenskapets kritiska period är frukosten"
1 Petra:

skriven

När vi blivit friska här hemma ska jag också börja med mina promenader igen. Är riktigt sugen på att komma igång med att träna. Vi satsar på att börja ett bra 2009 i februari... KRAM

2 Ulla:

skriven

ja tacka vettja frukost..underbart!!



ja jag ska också komma igång med träningen nu..bara efter min förkylning lagt av..då du!!

3 Mr.T:

skriven

Jaaaaa!!!

Klart ska man kunna prata om allt,

för där mitt i behövs ju inga hemligheter...

Eller så har man några med en allra bästis :-)

Och där mitt i allt, så ska man lyssna

samtidigt som man pratar så att man hör

vad dom säger också...



Får väl lukta på dig nångång då...



Kramen från T

4 Coma:

skriven

Att prata med varandra är jätteviktigt!!!

Prata och lyssna - om allt.



Härlig bodylotion du fått. Jag antar att den luktar super, det brukar CK´s produketr göra =)



Hoppas frukosten smakade!

Trevlig helg!

Kram

5 cedrik:

skriven

Att tala är guld

att tiga är silver



allt ska ut in the open air

det är så man kommer nära varandra



för övrigt den där frukosten

vart kan man köpa den



;-)

Kommentera här: