Mitt i veckan


Så har redan halva veckan gått och snart är även maj månad till ända. Det blev minst sagt rivstart på jobbet i måndags efter ledigheten. Jag tror varenda människa hade fått för sig att ringa till oss. Vi hade 2100 inkommande samtal totalt så det var körigt som fan. Sen fick jag hoppa träningen eftersom mitt tietzes syndrom trilskats mer än vanligt det sista. Lite trist eftersom Victoria körde sitt sista pass på ett bra tag eftersom hon är gravid. Det suger fett när jag inte kan träna och det sätter sig på humöret direkt. Vädret var som tur var helt ok så det blev en liten promenad efter jobbet och sen häcka på balkongen som är riktigt trevlig nu.


I tisdags värdade jag som vanligt. Nu börjar det allt folk droppa av och det märks att det inte är samma tryck på passen. Folk väljer ju så klart att vara ute nu när kvällarna är ljusa och fina. Fast syrran hade som vanligt mycket folk på sitt pass. Hon är jättepopulär som ledare och har alltid fullt ös och bra musik och fullkomligt älskar att jympa vilket verkligen syns, och det smittar så klart av sig på motionärerna. Sophia var också på plats, fast på gymmet. Vi har umgåtts ganska flitigt sista tiden. Vi har alltid massor att ventilera. Vi kan prata om det mesta och vi har kommit varandra riktigt nära. Trevligt!


Jag och Sophia på Friskis fest i lördags.


Idag fick jag slippa telefonen och svarade e-post istället. Svarade 80 mail vilket är klart godkänt. Känner mig jättenöjd med min insats.

Slutar med en kul grej jag hittade på nätet. Lycka till!



Tjingeling!

Kommentera här: