Spikmatta-Vill ha!


Nu har jag bestämt mig! Imorgon köper jag en spikmatta. Jag har hittills bara hört positiva saker om dem och det är ganska många jag pratat med och som gett sitt utlåtande. Har dessutom hittat en hälsokostbutik i stan som säljer den för bara 499 kr. De kostar annars närmar 700 kr. Jag tycker att mitt onda blir bättre av akupunktur så då borde ju detta funka med eftersom det är just det den gör, stimulerar akupunkturpunkterna i kroppen.

"Spikmattan frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner som ger kroppen återhämtning och vila. Ditt välbefinnande kommer att öka vid regelbunden användning, både fysiskt och mentalt. Spikmattan ökar dessutom blodcirkulationen och syreupptagningen.

Används vid: stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk mm."

Det är helt klart värt ett försök, för nu är jag trött på att ha ont och känna mig hängig. Återkommer med ett utlåtande längre fram när jag testat den ett tag.

Var på smyckeparty igår igen och kunde så klart inte låta bli att handla. Denna gången blev det en lång kedja plus ett hänge. Det som är bra med dessa smycken är att man kombinerar som man vill eftersom man köper kedjor och hängen för sig. Så egentligen är det bara fantasin som sätter gränserna.


Gårdagens köp. Är väldigt fint på!

Sitter nu här och överväger om jag ska gå över till syrran en stund ikväll eftersom Göran är ute med jobbet. Det är samtidigt väldigt frestande att bara sjunka ner i soffan. Är sjukt trött! Och så ska jag ju upp imorgon och värda. Det är sista lördagen nu innan sommarschemat börjar. Ska bli skönt att få sova på lördagarna här framöver.

Önskar er alla en trevlig helg!

Tjingeling!

1 Lindis:

skriven

Ja jag är jättenöjd med min spikmatta, hade gott kram

Kommentera här: