Massage...zzzzz..zzz..

 

 

Idag har jag en massage inbokad efter jobbet. Lovely! Det är ju så underbart skönt. Problemet är bara att jag njuter lite väl mycket, så när halva tiden har gått så brukar jag somna väldigt gott. Visst, det är väl bra att jag är avslappnad, för det är ju då man tillgodogör sig massagen som bäst, men man blir ju lite snuvad på konfekten. Jag blir alltid lika besviken när jag vaknar och har missat det sköna och jag tänker verkligen varje gång, att idag ska jag hålla mig vaken. Men det är stört omöjligt!

Igår kväll hade vi, dvs Friskis&Svettis, medlemskväll på Intersport, ute på Väla. Alla friskismedlemmar fick 20 % på hela deras sortiment under fyra timmar. Det var ganska många medlemmar som dök upp och vi delade även ut gratis prova-på-träning till folk. Folk är verkligen misstänksamma när man står så där, och trots att saker är gratis är många ändå väldigt tveksamma. Trevligt var det i alla fall och det blev många roliga kommentarer.

Nu kurrar min mage. Dags för lite käk!

Tjingeling!

1 Lillasyster:

skriven

Inga bilder??? Å jag som längtade efter det... he he...

2 Vicky:

skriven

Massage, gud så härligt! Jag har hört att det faktiskt finns någon här hemma i byn som ger fibro-massage. Ska söka ett litet bidrag och hålla alla tummar om att det går igenom :)

För två år sedan var jag iväg på något halsvspa, det var halvkroppsmassage, händerna blev masserade och ansiktet. Jätte härligt. Hoppas du får det riktigt gott nu :)

Kramen

Kommentera här: