Då så



Då har jag klarat av första arbetsdagen efter fem veckors härlig semester. Kändes tungt att börja igen och jag har varit ganska spänd inför det under hela sista veckan. När jag väl var på plats så släppte spänningen lite med den påföljden att jag fick värsta huvudvärken. Hua! Släpade mig ändå till Friskis eftersom danceaerobicen börjat ikväll. Fick be om en huvudvärkstablett i receptionen för att bli av med värken. Passet var underbart skoj och lite klurigt. Får nog köra det några gånger innan jag sätter koreografin helt och även får till lite attityd. Känns skönt att det kommit igång igen i alla fall. Dansen får mig verkligen att må bra.

Imorgon har vi Sommaraktivitet på jobbet. Vi har inte fått reda på vad vi ska göra, bara att vi ska ha bekväma kläder på oss och att vi ska vara utomhus.

Nu väntar jag på att Göran ska komma från sitt jobb. Han börjar också med kvällsvecka så då har vi förmiddagarna tillsammans. Nu ska jag se filmen på Svt1, Virgin Suicides. Tror den kan vara bra.

Tjingeling!

Kommentera här: