Ostsugen



Plötsligt blev jag sugen på en stor ostbricka. Gud vad gott med en massa goda ostar, lite olika kex, vindruvor och någon god marmelad. Och så ett riktigt gott rött vin till. Det är evigheter sen jag åt det.

Timmarna gick fort idag på jobbet. Det var bara jag och Daniel som var kvar slutet. Han är verkligen supersnäll och hjälpsam. Dessutom är han rolig att snacka med. En sådan där som man kan snacka med om precis allt. Tyvärr hinner jag inte prata så mycket med honom annars för vi sitter ganska långt ifrån varandra på jobbet. När vi jobbat klart fick jag lift med honom hem. Ganska skönt att komma fort hem och slippa gå hem i kylan.

Ikväll blir det Robinson-final. Sen är det väl bäst att komma i säng, för det är ju övertidsjobb imorgon igen.


Daniel på ÖKAB:s jubileumsfestförra året.

Kommentera här: