Minigolf

På midsommardagen samlades vi alla igen för att spela minigolf. Alla utom jag spelade. Jag agerade pressfotograf istället. Det var många som tänkt som vi för det var riktigt mycket folk på banorna.


Ett laddat gäng på väg till minigolfbanan.


Malte slår ut på första banan.


Pappa puttar.


Lång väntan mellan slagen. Lisa, Rose, Kalle och pappa.


Syrrans tur att slå ut.


Joakim och pappa vilar benen en stund.


Lisa som var nybörjare klarade sig riktigt bra.


Jag nöjde mig som sagt med att vara åskådare.


Göran in action.


Rose räknar ihop resultatet. Pappa och Lisa ser förväntansfulla ut.


Syrran i räknartagen.


Och här ser ni vinnaren Rose. Bra jobbat!

Så var det då söndag igen. Har varit och kört ett pass body-step med Anette Ekholm nu på morgonen. Ett helt underbart pass och så otroligt jobbigt. I like! Anette smittar verkligen av sig med sitt sprudlande goda humör. Alltid nära till skoj och skratt.
Efter passet ringde Annelie för att berätta lite om deras greklandsresa till Samos. Lät som de har haft det riktigt fint. Och vecka  31 kommer de till Helsingborg. Det ska bli så kul!  Lycka! <3

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen ut i solen. Det är kanonväder, knallblå himmel och 20 grader i skuggan.

Tjingeling!

Kommentera här: