Lördag hela dagen



Vågar inte dansa zumba idag heller. Känner att ryggen fortfarande är skör och det gör ont i vissa lägen. Känns som om minsta lilla felvridning kan ge mig ett återfall, ve och fasa. Aldrig mer vill jag uppleva sådan smärta!!!

Idag jobbar Göran och jag ska ner på stan och träffa Sophia över en fika. Det var jättelängesedan vi sågs så det ska bli mysigt att få rå om henne en stund och höra vad som hänt i hennes liv sen sist.

Ikväll är vi bjudna till syrran på fisk- och skaldjursgryta. Ska bli gott! Det blir jag, Göran, pappa, syrran och Kalle. Joakim är borta över helgen så vi får klara oss utan honom.

Imorgon hoppas jag på fint väder så att vi kan ta oss ut i naturen. Älskar skogen så här års. Men det är inget som slår dalslandsskogarna. Kan få enorma längtattacker efter dem. Saknar, saknar, saknar!

Kommentera här: