Panik!

I morse sov jag lite längre, till halv åtta, bara för att upptäcka att vi inte hade något vatten. Blev halvt hysterisk eftersom jag verkligen behövde tvätta håret.  Fick äta snabbt som attan, packa duschgrejer och slänga mig på cykeln ner till Friskis och duscha där.


Har sällan blivit så glad att se en dusch...hahaha..


Och min miniplattång är guld värd. Liten och behändig =)

Fick en kopp kaffe av söta syster som jobbade i receptionen innan jag trampade vidare till jobbet. Dagen har sen varit den segaste på länge. Trodde aldrig att den skulle ta slut. Efter jobbet for jag till Friskis igen och körde en timme på gymmet. Var inte hemma förrän vid åtta så nu är det inte mycket kvar av kvällen. Tänker lägga mig tidigt för imorgon vill jag vara utvilad. Jag och Göran ska åka till Österlen och trampa dressin. Någon som testat det? Ska bli spännande. Vi ska även övernatta på Badhotellet i Kivik.

På måndag har jag tagit ledigt men har inte planerat något särskilt. Kände bara för att förlänga helgen lite, tror jag ska ta mig en riktig slappardag.
1 Anette:

skriven

Härligt, hoppas att axeln blir bättre snart. Saknar dig på passen jue!!!! Natti!!

2 Trixie:

skriven

Haha, vilken morgon. Trampa dressin? Va i tusan är det? haha, det blir google på det ;)

Kommentera här: