Telefonmaraton



Oj! Nu har jag pratat nästan två timmar i telefon med Bettan. Det blir alltid så när vi hörs. Vi pratar så himla bra och förstår varandra perfekt. Vi tänker lika och har samma värderingar vad gäller det mesta och vi kan prata om precis allt. Och det spelar ingen roll att det gått lång tid för det tar bara vid där vi sist slutade och det känns aldrig stelt eller pinsamt. En relation att lita på helt enkelt! Visst är det skönt med sådana vänner!

För mig är det viktigt att ha någon eller några som jag vet att jag kan vända mig till oavsett vad det gäller eller i vilket tillstånd jag är i, ett socialt skyddsnät. Det är ovärderligt! Och jag hoppas mina vänner känner att de alltid kan kontakta mig och att jag ställer upp när det gäller. Det är i alla fall så jag vill att de ska känna. Är det inte det vänner är till för också? Att finnas där när livet är härligt men även när det suger. Ge och få...

Har ni som läser sådana vänner som ni kan vara precis som ni känner er med?


1 Mia:

skriven

Det är ovärderligt!

2 Jenny:

skriven

Mm det är verkligen ovärderligt! Jag har oxå en sådan go vän. Henne hade jag inte kunnat vara utan =)



Kram!!!

3 Anette:

skriven

Ja har ju dig, min bästa =))

4 Bettan:

skriven

Ja visst är det så :) Tack det samma :) Jag värdesätter verkligen vår vänskap. Tack för att jag har en så fin vän i dig <3 Kraaaam

Kommentera här: