Nya Väla

Var en sväng till nya Väla. Visst, det var väl fint men vet inte om jag kommer att springa ner dörrarna där mer nu än innan. Några glada överraskningar var det dock!


Det spanska märket Desigual är en favorit sen tidigare. Kul kläder men dyrt.


Denna brukar ha mycket fint...


...och även Chilli är ju riktigt bra.


Så här ser det ut när man kommer in genom nya entrén.


Det nya mattorget är dubbelt så stort som det gamla. Minst!


Udda affärsidé. Tror ni det håller?
1 Jennie:

skriven

Ja, tanken får mig att rysa.... Gillar inte mycket folk och detta kommer ju locka till sig ännu fler, är jag rädd för. Tänk bara under jul?? Nää, ush! Men fint var där faktiskt :) Har hört att dom där gräddbullarna är rysligt goda, men vet inte riktigt om det håller i längden kanske.....

2 Bodypalace:

skriven

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

3 Sofia - Mode, foto & personligt:

skriven

Ha en bra dag!

Kram :)

4 Trixie:

skriven

Jag har faktiskt inte varit där ännu, men blir nog en sväng på fredag! En kollega sa att Chilli var ganska fräck affär :) SKa bli kul o se. Men det verkar vara många dyra, Hugo Boss o Filippa K är ju inte direkt H&M priser ;)



Ska bli kul när nästa etapp är klar, där är en butik som jag tyckte såg väldigt intressant ut i klädesväg :D Kram!

5 Jenny:

skriven

Jag har inte heller varit där än, tänkte undvika hysterin ett tag till. Men det såg superfräscht och fint ut. Den där inredningsaffären såg riktigt nice ut =)



Ja, själv älskar jag mustiga soppor och kan varmt rekommendera Mölle Krukmakeri. De har även försäljning där, så när man har käkat så passar man på sen å kollar utbudet!



Kramar!

6 Ulla:

skriven

ser fräscht ut och accesorize är ju suveränt rolig butik...men den där gräddbullebutiken..ja de måste nog sälja fasligt många gräddbullar för att gå med vinst varje dag....den hyran kan inte va låg..

7 Trixie:

skriven

Usch, det låter så illa. Jag kallar det gärna arbetssökande ;) Egentligen är jag öppen för förslag, bara man har jobb till man väljer att läsa igen, men det är inom vården jag har utbildning. Dock vill jag helst inte jobba på boende för jag mår inte bra av det - är van vid att jobba fritt ute nu när jag varit i hemvården några år.

8 Trixie:

skriven

Jag kan bli inringd när nån är sjuk eller så på mitt jobb som jag var på nu, men jag tycker det är så jobbigt att bli ringd 6.45 o så ska man kasta sig iväg från sängen. Hatar att stressa. Vill ha strukturerat och schema. För mycket begärt, jag vet.



Jag hade velat plugga kost, hälsa, friskvård. Tänker dock på framtiden och vad det kan ge i jobb. Varit inne på sjuksyrra också, vet dock inte om jag har motivationen till det nu.. Det är BARA plugg i 3 år... Kram.

9 Sofia - Foto, mode & personligt:

skriven

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

10 Diana:

skriven

Hejsan! Skulle vara otroligt sött om du röstade på mig och min bild :)



http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-diana-osterberg-sandviken-mosters-gullpojk

11 Lillasyster:

skriven

Har heller inte varit där... men det ser otroligt lyxigt och fräscht = DYRT!!! =)

Kommentera här: