Årets sista dag...

...började jag så klart på Friskis! Sådan jäkla go stämning där och syrran, Hasse, Pernilla och Benny körde ett kanonpass så klart! Bilderna kommer hääääär!!!


Uffe och syrran var redan på plats när jag kom.


Jag i lite glitter dagen till ära. Satt på hela passet =)


En del var utan plats och kom därför tidigt för att få sig en.


Sådärja, snart släpps biljetterna!


Sandra och Jenny skulle köra nyårsstep med 80-talstema. Snygga!!


Finaste Trixie och Micke redo att svettas i 90 minuter.


Så var vi igång!


Denna övning är en riktig killer. Pust! Hasse håller masken...hehe...

Jag mitt i en magövning.


Magnus kämpar på med armhävningar.

 

Syrran även hon i fotartagen.

 

Hahaha...härligt!

 

Trixie <3 Grymma ryggmuskler!

 

Jörgen står i plankan. Ser lurig ut!

 

90 minuter går fort när man har kul!

Bara stretchingen kvar =/

 

Trixie stretchar framsida lår =)

Två nöjda tjejer! Bra jobbat hörrni <3

 

Då återstår det bara för mig att önska alla min läsare ett riktigt Gott Nytt År!

Jag ska banne mig äga 2012! Joinar ni? =)

 

1 Trixie:

skriven

Det såg minsann inte så pjåkigt ut hehe. Så kul att ni tar bilder :) Roligt att ha. Jag joinar med att äga 2012! Du kommer definitivt göra det :) <3 Gott nytt år! Kramar!

2 Marie:

skriven

Jag vill också äga 2012! Gott nytt år och många kramar från Marie

3 Jennie:

skriven

Jag har en bra känsla för 2012!!! :-) Så jag joinar absolut :) Kram

4 Jenny:

skriven

Jag hoppas på att äga 2012 jag med... Du är redan där =)

God fortsättning!

Kommentera här: