Nya smycken

Lovade ju lite bilder på mina nyinköpta smycken som jag köpte billigt genom en jobbarkompis. Here they come!


Gillade läderdetaljerna på detta armbandet från Diddi.


Läckert halsband med lång kedja, även det från Diddi.


Änglar i olika storlekar, modeller och färger i form av berlocker.
Gjorda av en vän till en av mina arbetskamrater. Söta!


Armband med berlocker, Diddi. Lägg märke till att en
av mina skyddsänglar även fått plats på det. Från Diddi.
1 Ulla:

skriven

ja det var verkligen smycken som jag tror passar dig....typiska Carina-smycken...

2 Göran:

skriven

Verkligen fina!



Puss!

3 Vicky:

skriven

Ah, det översta är ju jätte snyggt! Det fattas fästen här hemma i smyckesgöragömman, annars hade jag kunnat göra mig något liknande själv s

Jätte kram!

4 Lillasyster:

skriven

Jättefina! Älskar min skyddsängel som jag fick av "daj" syster Puss

Kommentera här: