Växlande

Jösses vad vädret växlade snabbt idag. På lunchen satt vi ute på innergården och käkade och då var det riktigt varmt och det var minst 25 grader i skuggan men när jag cyklade hem hade temperaturen nere på bara 15 grader och nu regnar det och blåser och är bara 13 grader. Märkligt!

Ikväll har jag och syrran varit på Coop Forum och handlat. Det är inte ofta jag handlar eftersom Göran sköter alla matinköp. Men eftersom han jobbar borta i veckorna nu ett tag så får jag fixa med det själv. Stackars mig...hahaha..


Syster i handlartagen.


Jag i grönsaksdjungeln =)

Har förresten blivit bomarderad med konstiga sms av en kille som inte vill ge sig till känna. Han säger att han vill lära känna mig och ställer frågor om hur gammal jag är och om jag är singel men när jag frågat vem han är vill han inte säga det, bara att han heter Fredrik. Jag slutade svara honom men han ger sig inte utan fortsätter att skicka. Han verkar riktigt knepig och jag tycker det är lite olustigt faktiskt men jag är ändå jäkligt nyfiken på vem han är och var han har sett mig. Min gissning är att han tränar på Friskis för det är ungefär det enda stället jag är på förutom jobbet och hemmet.

Nu blir det bingen för Carina! Natti alla finingar därute!
1 Trixie:

skriven

Jaså, en flirt! Hehe. Högst troligt friskis ;D Det är ju där vi håller till mest, haha. Kramar.

2 Trixie:

skriven

Ja, envägs såklart, men ändå! Nej, jag tror inte det är nån som skojar.. Hehe. Blygis kanske ;) Hoppas det inte är nåt freak bara! Kramar.

3 ulla:

skriven

hoppla....en hemlig beundrare.....sånt där hade gjort mig tokig....hoppas du får reda på vem han är snart...

Kommentera här: