Hemsk dag

Dagen började helt fel med att jag hade punktering på framdäcket när jag skulle cykla till jobbet. Fick be Göran skjutsa mig eftersom jag inte hann gå utan att bli sen. Han blev sur och jag blev ännu mer sur än han för att jag tyckte han var så ohjälpsam. Tömd på all energi direkt på morgonen med andra ord. Orka! Är så trött på att bli motarbetad eftersom jag försöker göra allt för att själv må bättre.

Lyckades ändå riktigt bra med försäljningen idag och även den arbetsuppgift chefen delegerat till mig då hon är på kurs den här veckan. Idag fick vi också veta att Elin, Charlotte och Elvira får förlängt till 31 maj. Blev särkilt glad över att Elin får stanna eftersom jag tycker så jäkla mycket om henne och hon är den jag har bäst kontakt med på jobbet.

Nu ska jag bege mig till Friskis och köra ett intensivpass med André. Precis vad jag behöver, ut med all skit bara. Andas! Ska bli underbart skönt.


Jag i mitt rätta element =)
1 s:

skriven

tänker på dig, hoppas det känns bättre efter träningen:) jag har varit sjukt stressad sista tiden och haft panik inför tentan... hysteriska gråtattacker, svårt att andas, kliar på halsen och armarna..mm du kan ju tänka dig :P på torsdag är det äntligen över!!! jag längtar efter att komma igång med träningen, har varit så trött och omotiverad nu ett tag, men idag vart jag ute och sprang 5an och det var härligt! box imorgon - ut med negativ stress, ladda med energi!!! hinner du ses på torsdag kanske? en promenad eller kaffe när du slutat? ta hand om dig! kramar!!!

2 Ulla:

skriven

ja måndagar har många sätt att starta på och när de startar så där då blir man bara lack....skönt du har din träning att ta ut din frustration på...

3 Trixie:

skriven

Träning är bästa medicinen mot allt, särskilt aggressioner ;) Älskar den bilden på dig <3 Kram.

4 Trixie:

skriven

Ja, tur det är söndagar kl 17 i vanliga fall, men Jins är ju också väldigt bra.



Blir kanske Hasse idag, känns dock i armarna från igår ;)

5 Madde:

skriven

Usch, I know the feeling... Hoppas att det vände på träningen! För min del började gårdagen på jobb med ett argt kundsamtal, det sänker verkligen ens humör och inte förrän efter lunch kändes det helt bra igen :/ Saknar er på Friskis så jag kommer nog och hälsar på på nåt pass snart :) kram

Kommentera här: