Skött mig =)

På eftermiddagen blev det en promenad  bort till syrran för att titta till huset. Idag har det varit dimma och sådant där fint regn hela dagen. Men det är tacksamt att fota i sådan ljus för det blir riktigt fina bilder.


Viskängen med kastanjeträden. Mäktigt!


Nästan som ett tak av löv =)


Det stod en okänd bil på garageinfarten???


Håller undan löv från brunnen så att det inte täpper till ifall det kommer mycket regn.

Ikväll var det första delen av "Så mycket bättre" och först ut var Tomas Ledin. Är ingen älskare av hans låtar men det är ändå kul att höra hur de andra artisterna får till det. Ikväll var Laleh överlägsen med sin version av "Just nu". Hon kommer nog att skrälla i den här omgången. Timbuktu var också bra, han kan nog också bli en ny favorit.

Och ikväll ska vi ställa tillbaka klockan en timme vilket betyder att man får en timme tillbaka inatt. Gött! Få se om man kan somna nu, kan bli lurigt eftersom jag sov på eftermiddagen. Jaja, är ändå ledig imorgon så skitsamma!
1 Ulla:

skriven

okänd bil? kunde du inte lappa den?=)



ja jag tycker som du att Laleh var bäst..gillade Eva D också...men Lena var riktigt tråkig...känns inte riktigt som lika bra sammansättning av grupp detta året men det kanske ändrar sig....hoppas...det är ju ett fantastiskt skönt koncept...

2 Jennie:

skriven

Nä, jag hinner aldrig :( det är för få timmar på dygnet.... finns ingen tid :( miss it!

3 Eva:

skriven

Sv: stack ner på söder och såg ut som jag gjorde helt enkelt ;-) nepp, inget värdmöte för mig idag tyvärr, jobbat 13 timmar inatt och har 12 timmar inatt som kommer så måste verkligen sova :( hoppas ni får en givande dag :)

Kommentera här: