Slut i kroppen

Började dagen med ett pass dance-explosion med underbara Emma Johansson, utbildare/presentatör för Nike Elite. Vilken grym tjej! Utstrålning som kallas duga och väldigt duktig intruktör.


Snygg är hon också =)

For direkt hem och duschade för att sedan springa över gatan där Björn och hans kompisar redan börjat tömma Björns lägenhet. Han och Karin har köpt hus i Höganäs och vi var cirka 10 som hjälpte till och bära. Såklart ligger lägenheten högst upp och det blev några vändor upp och ner för åtta halvtrappor. Snacka om motionspass och gissa om jag svettades.

När vi väl kom till Höganäs gick det rätt snabbt att bära in alltihopa. Men jag är inte avundsjuk när de ska hitta rätt på alla sina saker. Inte en enda låda hade de märkt. Och de var många!!! Som tack för hjälpen bjöds det på grillat med jättegod sallad till plus fruktsallad och kaffe. Satt riktigt fint efter allt bärande. Fick skjuts in till stan igen av en av killarna, Jonas. Ramlade in i lägenheten som ett stök, så jäkla trött!

Imorgon är det spontanfika som gäller. Hoppas vi blir några stycken! Vi ska vara på nya Expresso House på Bruksgatan den här gången. Bästa fiket just nu.

Slutar med en liten vårbild jag tog idag. Jag älskar den här årstiden, så vackert med allt som blommar.



Vackert, eller hur! Natti alla raringar <3
1 Jenny:

skriven

Ja, hon var sjukt bra =) Fick massor av inspiration då jag själv ska köra aerobic i sommar!



Kram, ses senare idag =)

Kommentera här: