Så här glad är jag idag!

 
Om några timmar är jag i Stockholm. Har som vanligt varit ångestfyllt att packa. Vad handlar det om egentligen?? Måste vara någon typ av posttraumatisk stress...hahaha...
 
Aja, nu är det i alla fall klart och nu ska jag bara äta lite samt fixa till mig själv så är jag klar för avfärd.
 
Tar nog en paus från bloggen eftersom datorn får stanna hemma. Kanske lånar jag dotterns dator och gör något mindre inlägg. Ha en fin helg alla, på tisdag är jag tillbaka.
 
/Jag är inte rädd att flyga
1 Trixie:

skriven

Jag är rädd att flyga!
Och vilken underbar bild! När jag försöker mig på hoppbilder ser jag alldeles för speedad ut i fejjan, haha. Ha en underbar helg!

2 Frida:

skriven

Tack för fin kommentar! Kul att du läser och gillar det. Din blogg är också härlig, tittar in varje dag :). Fin bild och ha en bra tripp till storstaden.

3 Jenny :

skriven

Älskar bilden =)

Kommentera här: