Dagarna flyter ihop

Oj vad jag är dagvill men nu är det i alla fall lördag igen. Har inte bloggat på ett par dagar, det händer inget särskilt. Har hängt en hel del med syrran och det har varit lite fikor och shoppingrundor. Pappa har också varit med men har nu åkt hem till Uppsala igen.
 
Jag hemma hos syrran.
 
Träning har det såklart varit en del, syrrans medel-puls på annandagen och igår körde Mona och Jörgen ett pass på 90 minuter som de valde att kalla "killer-pass". Sjukt jobbigt och det känns idag vill jag lova. Dessutom var jag iväg i morse igen då syrran åter hade sitt pass.
 
Jörgen och Mona med killer-passet =)
 
Har blivit lite väl mycket dödtid och häng i soffan under ledigheten mellan träningspassen så igår tog jag mig i kragen och gick ut en sväng. Var på The Tivoli för att se Von Benzo plus två andra förband.
 
Först ut var det här tjejbandet, Thundermother, som rockade loss ordentligt.
 
Följda av det här gänget, Bonafide. Riktigt bra!
 
Men bäst var ändå Von Benzo med Jay Smith i täten.
 
Träffade en del bekanta ute också och det är ju alltid trevligt. Kvällen gick fort och jag hade riktigt skoj. Var inte hemma förrän vid två. Somnade nog först vid tre och var som sagt ändå uppe och tränade i morse. Trodde inte jag skulle orka men det var ett jäkla ös i träningssalen och fullsatt, så då blir man så peppad. Love it!
 
Och nu har jag hamnat i soffan igen. Ser på miniserien Ödesår som gått i två avsnitt på Svt1. Drama som utspelar sig i Tyskland under krigstiden. Kvällen är obokad än så länge, får se vad det blir.
 
/Tunga ögonlock
1 Ulla:

skriven

ja jag började undra vart du tagit vägen....men du ser ut att må bra och du sysselsätter dig uppenbarligen...=)

Kommentera här: