Bra dag!

Var uppe och hoppade vid åtta i morse och blev riktigt glad när jag drog upp persiennerna. Sol och en riktigt fin morgon, vad mer kan man begära liksom? Syrran och jag hade sällskap till Friskis och trots det vackra vädret kom det en hel del folk till hennes pass. Och passet var lika energigivande som vanligt samt att det var kul folk med.
 
Hängde lite på balkongen på eftermiddagen och begav mig sedan hem till syrran och Jocke en stund för att mysa lite på dera utplats. Syrran och jag lyssnade lite på musik för att hitta pontentiella låtar och steg till hennes pass. Tror vi skulle kunna hålla på hur länge som helst med sådant där utan att tröttna! Mycket tok och skratt blir det också...hahaha..
 
Kalle med kompis som skulle övernatta och Joakim.
 

Fina syster!

Kalle käkar chips =)
 

Oj, så sammanbiten man kan se ut då..hehe...
 

Det blommar fint i Gunnarssons trädgård.
 
Nu är jag hemma igen och det är filmkväll som gäller. Ska klämma två filmer tänkte jag. Och ingen klocka på ringning i morgon bitti. Underbart!
1 Lillasyster:

skriven

F*n va duktig du är med kameran. Blommorna och resten av trädgården ser jättefint ut.
Ser ut som Kalle har en burk öl i handen, haha...

Kul att du kom sys... vi har alltid skoj tillsammans. "Du och jag Alfred" <3

Kommentera här: