TV-utbudet suger

 
Fredagar är en sådan där dag då det är så skönt att bara sjunka ner i soffan och slappa framför tv:n. Allrahelst efter en sådan vecka jag haft nu, fullt ös hela dagarna och jättemycket att göra på jobbet. Känns som att huvudet ska sprängas så fullt är det. Och vad finns att se på tv då? Inte ett skit om ni frågar migl! Det är bättre utbud i veckorna än det är på helgerna enligt mitt tycke. Ska det vara på detta viset, som Sverker skulle ha sagt?? Visst, man kan väl sysselsätta sig ändå, men nu var det se tv jag ville. Så det så! *Surar*
 
Idag har det börjat en ny medarbetare hos oss, en ung tjej i 20-årsåldern. Hon satt hos mig hela eftermiddagen och verkar hur go som helst, så det blir nog bra.
 
Och nu börjar semesterperioden för många svenskar. Själv har jag inte semester förrän i augusti och ska då ha fem hela veckor. Det ni! Kanske dags att börja planera lite. Inte min starka sida! Förslag på vad man kan hitta på någon?
1 Lillasyster:

skriven

Absolut värdelöst på TV:n!! Blä!!

2 Trixie:

skriven

Håller med! Bara skit på helgerna! Så jag har det bra ibland som är fri mitt i veckan, höhö ;)

Jag ska till Ven i sommar med Micke för jag har aldrig varit där.. Lite dåligt faktiskt, snart 24 bast liksom :D Jag ska vara fri 3v fr.o.m v 30 :)

3 Jullan:

skriven

Komma hem till oss i september till nya lägenheten :)

Svar: Jaaa, det gör jag gärna =)
Bumsanrina

Kommentera här: