Soldag...tjohooo!

Åhh, äntligen lite vackert väder! Ville nästan inte gå in på jobbet i morse eftersom det var en så underbar morgon. Men plikten kallade ju såklart men har ändå uttnyttjat vädret maximalt idag. Hade lunchdejt med Björn, en kollega och vän, och vi passade på att gå en promenad efter vi käkat.
 
Världens bästa Björn =)

Eftermiddagen gick fort, vi hade två timmars möte och tiden bara flög iväg. När jag kom hem svidade jag om och begav mig ut på en tur cross-training i Jordbodalen. Hade sådant där underbart flyt som man har lite då och då. Kändes som om jag hade kunnat fortsätta springa hur långt som helst. Underbart känsla och verkligen eftersträvansvärt!
 
Njuter!
 

Älskar grönskan som är ute nu.
 

Inne i skogen.
 
Har verkligen ingen lust att gå och lägga mig på kvällarna. Men nu måste jag väl det ändå. Är ju nästan hopplöst att komma upp på morgonen och har varit så nära att försova mig hela veckan. Imorgon får vi en ny medarbetare igen, en tjej. Alltid spännande med lite nytt folk. 
 
Nattinatt!
 
1 Lillasyster:

skriven

Å jag tog en powerwalk med mina hantlar i högsta hugg! Längtar till imorrn jag... då blir det ju träning igen! *Puss*

2 Trixie:

skriven

ÄLSKA känslan när man känner sådär :) Synd den är så sällsynt, hehe.

Kommentera här: