Underbara Åmål



Så har man landat i Dalsland och det är så fint. Älskar Vänern som är minst lika ro- och energigivande som havet. Och skogen, nu pratar vi riktig skog, som jag saknar så när jag är i Skåne.

Var framme vid halv nio-tiden igår kväll och tog en sväng in till Maggan det första jag gjorde för att krama lite på henne. Hon har tagit ledigt på torsdag så att vi kan umgås ordentligt. Ska bli så mysigt! Håller vädret i sig idag blir det nog en promenad också när hon kommer hem från jobbet. Tyvärr ska det ju bli regn hela veckan så det gäller att passa på idag när det ska hålla uppe.

Jag och Bettan satt uppe till midnatt och snackade och uppdaterade varandra sen somnade jag nog inte förrän vid ett. Hade ändå klockan på åtta i morse, vill uttnyttja dagarna så mycket det bara går. Nu har Bettan dragit till sin svägerska för att ställa iordning en loppis de ska ha till helgen. Ni skulle se vad med prylar hon har! Där är vi verkligen olika, jag är ju bra på att rensa och slänga, på gott och ont. Ha loppis är ju ett riktigt bra sätt att göra sig av med lite prylar och samtidigt tjäna en slant på det.

Idag är inget inbokat men ska ta mig ner till stan (tar typ 10 minuter att gå) för att se om allt är sig likt. Imorgon ska jag luncha med mina fd arbetskamrater och jag har en del som jag tänker kontakta. Full rulle med andra ord!

Kram till alla från Åmål!
1 Lillasyster:

skriven

Fin bild =)

Passa på att koppla av ordentligt nu sys <3

Kommentera här: