Högpresterande team

Igår eftermiddag hade vi halvdag där vårt nya arbetslag träffades för att jobba mot att bli ett högpresterande team. Kul med nya kollegor och jag tror vi blir ett bra gäng.
 
Jonas laddar med kaffe. Största retstickan som går i ett par skor ;-)

Grupparbete. Palle, Maria (min chef), Eva och Charlotte med ryggen till.
 
Fikarast.
 
En eloge till hotellet som hade ett alternativ till kaffebrödet.
 
Eva och Pernilla låter sig väl smaka.
 
En av våra receptionister, Eva.
 
Johanna, cool i hatt =) 
 
Elvira drömmer sig bort,  Palle ser mest förvånad ut..
 
Snart byter vi till våra nya lokaler och idag har jag packat ned nästan alla mina saker inför flytten. Fick rensat i lådorna också, hade samlat på mig en del skit som bara låg och skräpade.
 
Tidigläggning ikväll, dvs nu. Tabata-time 06.30 imorgon bitti. Pip!

Kommentera här: