Lördag & söndag

Igår lördag var det fullt ös på syrrans pass. Cirka 70 personer trängdes och svettades i stora salen där ventilationssystem var ur funktion. Helt galet varmt därinne och speglarna blev helt igenimmade. Golvet blev helt livsfarligt då det blev snorhalt av all kondens. Fick verkligen ingen luft därinne och jag fick yrsel flera gånger under passet. Hoppas verkligen att det är fixat till nyårsafton då syrran har sitt pass igen.
 
Bild på speglarna lånad från syrrans blogg.
 
På efterfmiddagen joinade jag syrran, Jocke, Kalle och pappa på O'Learys över en Corona. De andra skulle hem och se någon fotbollsmatch på tv men jag och syrran satt kvar och surrade någon timme på tu man hand. Mysigt!
 
Kalle klämde en hamburgertallrik.
 
Syrran och Jocke dippade nachochips.
 
Min obligatoriska Corona =)
 
Idag blev det en sväng till Ikea. Blev lite småplock bara men spanade in lite som ska handlas men som man behöver bil för att få med sig hem. Ganska lugnt med folk där faktiskt, trodde det skulle vara fullknökat jag.
 
Var hem och käkade lite för att vända ner till stan igen för ett box-pass på Friskis. Det är tio år sedan jag boxades och då körde jag ett par gånger i veckan. Och jäklar vad slut man blir! Kommer att få grym träningsvärk, det känner jag redan.
 
Imorgon blir det planering plus inhandling av nyårsmaten. Ingen aning vad man ska hitta på. Tips någon?

Kommentera här: