Frost

 
Ja, idag var det till att ta på sig 3D-brillor och plocka fram barnasinnet när vi var på premiären för Walt Disneys "Frost". Fasen vad skickliga de är på att teckna och det var verkligen häftiga effekter med 3D. Det är en söt liten film och jag fick mig några goa skratt, och när man blir rörd av tecknad film har de väl lyckats rätt bra!
 
Tjena!
 
Nu är det läggdags, en av oss har redan däckat i soffan..hahaha...trött typ det där. Eller är det jag som är tråkig? ;-)
 
Är stolt över mig själv när jag idag sa nej för en gång skull. Känns så skönt och befriande för det har verkligen hängt över mig då jag hamnade i en lojlalitetskonflikt. Ni vet den där känslan att vilja hjälpa till men samtidigt veta att "säger jag JA nu så blir det bara för mycket".
 
/En god natts sömn
1 Jennie Kristensson :

skriven

DEN vill jag se!! verkar så söt! dog av skratt när den sändes på julafton.

2 Trixie:

skriven

Den är sååå söt den filmen!
Bra gjort med NEJ:andet. <3

Kommentera här: