Ditten och datten

Ikväll blev det en tur till Pålsjö skog och en powerwalk plus lite löpning. Konditionen är sjukt eftersatt efter alla turer med mitt mående, men nu ska det bli ändring på det.
 
Sixten och jag har talats vid idag. I telefonen. Hans första telefonsamtal för övrigt. Lilla godingen, vad jag längtar efter honom! Han kommer att vara nästan fem månader när vi ses nästa gång.
 
Pratsam kille =)
 
Gjorde skitgod mat ikväll. Köttbullar i grönpepparsås. Lite tidsödande, men väl värt mödan för det smakade verkligen bra. Längtar redan till matlådan imorgon!
 
 
Ser även fram emot imorgon kväll då jag och tre kollegor (Charlotte, Hanna och Johanna) ska ner på stand-upen på The Tivoli. Den här gången är det Fritte Fritzson & Ludde Samuelsson som har huvudnumret.
 
Nu en dusch och sen läggdags. Tjing!
1 Ulla:

skriven

han är ju för söt den ungen...=)

2 lisa [ foto & design ]:

skriven

Hej, har du fått mitt mail :)?

hälsningar,lisa

Kommentera här: