Så nice med helg

Den här veckan alltså, jädrar vad dryg. Jobbet har tagit så otroligt mycket energi och jag känner mig helt urlakad rent mentalt faktiskt samtidigt som det varit en rolig och bra vecka. Hör själv hur snurrigt det låter, men jag kan inte riktigt sätta ord på det. Och det är ovanligt när det kommer till mig...hahaha...
 
Och lite hallowenkänsla såg min kära kollega Vibecke till att det blev idag.
 
Svårt att bli skrämd av någon som ser så snäll ut =)
 
Ja, någon hade roat sig med att skriva på spegeln inne på toa också. Scary!
 
 Och idag blev det hamburgare på lunchen med Eva och Johanna. 
Här har vi alltid lika glada Johanna.
 
Därför fick det bli en fräsch sallad här ikväll som lite kompensation.
Får ju vara lite balans i tillvaron.
 
Näe, nu är det läggdags för den här tjejen. Ska upp och träna cirkelfys imorgon. Klockan nio ska jag vara på plats. Tjohooo!

Kommentera här: