Valborgsmässoafton

 
Torsdag idag men det känns som fredag. Ledig dag imorgon ju! Ska bli skönt med långhelg. De flesta jobbar väl halvdag idag, men själv jobbar jag till sex ikväll och i gengäld har jag haft sovmorgon. Sover illa så det var skönt att ändå kunna ligga kvar i sängen lite längre.
 
Efter jobbet åker jag raka spåret hem till Björn som bjudit hem lite folk för grillning. En del har jag träffat innan men även folk som blir nya bekantskaper. Fattade att vi skulle bli en åtta stycken. Ska bli trevligt! Har marinerat fläskfilé att lägga på grillen och även gjort lite kall paprikasås som brukar uppskattas som tillbehör. Tar såklart med kameran för lite dokumentation!
 
Tyvärr blir nog inte vädret med oss men det ordnar sig alltid =)
1 Lindis:

skriven

Ha en trevlig valborg, vi firar det inte här där jag bor, kram

2 Ulla:

skriven

ha så trevligt...själv drar jag till västkusten för att därefter dra söderut... =)

Kommentera här: