Carola dåra

Innan Carolas julkonsert var vi ett gäng som käkade på Paolo's. Börjar likna stammis..hihi..;-) Blev en lasagne för mig den här gången. Har ätit den förut och den smakade inte riktigt lika bra den här gången, men godkänd i alla fall.
 
Ett litet collage fick det bli!
 
Vid sju traskade vi bort till Helsinborg arena och bänkade oss för konserten. En hel del folk men inte fullsatt ändå. Och man kan inte ta ifrån Carola att hon har en sångröst utöver det vanliga men ändå når hon inte ända fram till mig. Om det förra inlägget handlade om karisma och oförställda människor så känns hon lite tvärtom, allra helst när hon pratar mellan låtarna. Det hon pratar om borde beröra men helt äkta känns det inte. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men det är som att hon tar sig själv på för stort allvar. Nog om detta!
 
Idag förbereder jag mig lite inför resan till Vallentuna över jul. Har tvättat och börjat planera vad jag behöver ha med mig. Har även hunnit med en promenad med Björn och en fika på Via 95. Det var första gången jag var där. Ligger ju väldigt fint där vid havet. Träffade på Sophia med flera. Så kul att se henne, och hon tog följe med mig och Björn tillbaka till bilen.
 
Nu är jag hemma igen och mera tvätt plus matlagning till veckans matlådor står på schemat. Tjing!

Kommentera här: