Dagens fynd där man minst anade det!

Idag när jag skulle tömma tvättmaskinen dök det upp lite annat smått och gott där i..haha...
 
Mitt friskiskort som jag letat efter i en vecka plus 120 spänn!
 
Jag blir snart tokig på mig själv! Nu är det bara nyckelknippan som fattas och som också "försvann" för en vecka sedan. Ska försöka ta mig till polishuset under nästa vecka för att se om någon vänlig själ lämnat in dem.
 
Tur att pengar går att tvätta..höhö..
 
Vad har jag gjort idag då? Förutom träningen (syrrans medel-puls) har jag inte gjort ett dugg. Bara ätit, degat i soffan och surrat med syrran, både i telefon och på messenger. Vi är hopplösa, det tar aldrig slut på samtalsämnen. Ja, jag har ju tvättat och bytt sängkläder också. Kan intresseklubben notera det? ;-)
 
Tjing!
1 Lindis:

skriven

Jag gör också mycket fynd i tvättmaskinen ibland, läppglans, läppbalsam, nycklar, kvitton, tändare, pengar ja you name it...

Kommentera här: