7-årsjubileum

Den 2 juli var det sju år sedan jag startade min blogg. Det har blivit några inlägg sedan dess. Närmare bestämt 2441 stycken. Helt sjukt ju! Och hur mycket har det inte hänt på de åren sen. Både bra och dåliga saker. Det är kul att läsa runt i den och det blir som en väl bevarad dagbok.
 
Och idag har jag varit hos frisören. Älskar att bli ompysslad! Så skönt att få håret tvättat och man känner sig så fräsch när man går därifrån. Har gått hos samma frisör sen jag flyttade till Helsingborg för nio år sedan. Är verkligen helnöjd med henne. Syrran har haft henne sedan 1998..hahaha...
 
Sanna, världens bästa frisör, med kunden före mig.
 
Nu är det läggdags, har varit på väg en lång stund men har snackat i telefon ungefär hela kvällen. Först med Bettan och sen med syrran. Och så var klockan över elva igen. Suck!

Kommentera här: