Jag i ett nötskal!

 
Häromdagen när jag kom från jobbet och stod utanför porten här hemma upptäckte jag att jag glömt mina nycklar på jobbet. Andra gången inom loppet av ett par veckor för och säker för tjugonde gången totalt för övrigt.
 
Så..det var bara till att traska bort till syrran för att hämta extranyckeln. Som om jag inte går tillräckligt mycket redan! Och tack och lov var de hemma denna gången. Sist fick jag sitta under en filt på deras altan och vänta tills de kom hem...hahaha...Det är i alla fall sommar. Eller?? Ja, det kunde ha vart värre hursomhelst.
 
På vägen tillbaka plockar jag upp min hoodie från väskan och vad tror ni ligger där i en av fickorna? Justdeja..nycklarna som "låg på jobbet. Hela jäkla proceduren helt i onödan alltså!
 
Har man ingenting att göra så skaffar man sig! That´s me! ;-)

Kommentera här: