Lite barn i stugan

Äntligen fick jag och Frida till en träff. Att Julia också hängde på var ju ännu roligare. Meningen var att vi skulle hänga i lekparken och det gjorde vi också, men det började regna så vi fick söka skydd hemma hos mig. Vi tog en kaffe och hann bubbla lite. Kul med lite barn i lägenheten! Hör ju inte till vardagen precis och hon har verkligen två riktigt fina solstrålar, Jack och Mannie. Jack ville inte vara med på bild men Mannie var det inga problem med.
 
Ett riktigt lite charmtroll!
 
Det syns vem som är mamman..haha..
Vem ser ut att vara mest på språng?
 
Gårdagen var också trevlig. Jag och Björn tog en promenad och lagade och åt sen riktigt god mat tillsammans. Såg en film som såg lovande ut på trailern men den levde inte riktigt upp till förväntningarna.
 
Har velat ut och springa men så fort jag bestämmer mig för att ge mig av börjar det spöregna. Jaja, det är ju ljust ett tag till nu när klockan är framflyttad en timme.
 
Det ska bli så skönt med två fyradagarsveckor nu. Det gör verkligen stor skillnad. Så skulle man alltid ha det!
 
Har just chattat med syrran från Thailand och där var det läggdags nu. Allt verkar vara okej och även Annelie har återhämtat sig bra. Skönt för henne.

Kommentera här: