Har att göra

 
Nu när badrumsrenoveringen börjar närma sig sitt slut (bara duschväggen och badrumsskåpet som ska upp) har jag lite att ta reda på om man säger så. Damm! Just saying...Och trapphuset åker jag också på att städa. Dammet tagit sig ut även där vilket vicevärden gnällt över. Så nog vet jag vad jag ska göra i helgen allt. Ingen rast, ingen ro.
 
Veckan har gått fort, för att inte tala om månaden som gått. Jag har haft galet bra merförsäljning hela oktober, så nu blir det lite extra klirr i kassan när nästa lön kommer. Inte helt fel, då renoveringen inte kostar gratis precis. Själv tror jag att det beror på att jag sitter i eget rum. Känner stor skillnad på hur jag orkar hålla energin uppe hela dagen när jag inte sitter i ett surrigt kontorslandskap, vilket ger kraft att göra ett bättre jobb. Inte för att jag är förvånad, för det säger sig självt att det inte kan vara hälsosamt.
 
Träning som vanligt imorgon bitti, syrrans cirkelfys, och jag kan duscha hemma! Whiiee!! Är lite sugen på att gå till Sofieroparken på eftermiddagen där det pågår ljusfest. Tror det kan vara fint, men hade ju varit trevligt med sällskap, någon att mysa med.
 
Nu blir det film på tvåan innan läggdags, Blue Jasmine.

Kommentera här: