Lugn och skön helg

Vaknade redan vid sju i morse, lade mig i soffan och kollade ifatt några serier och somnade om som en stock. Vaknade igen först kvart över elva. Der var visst någon som behövde sova!
 
Igår lördag var jag på syrrans cirkelfys som började redan klockan nio. Följde sedan med henne hem och satt ute på deras altan och käkade frukost nummer två. Så himla skönt!
 
Det blommar ännu för fullt i Gunnarssons trädgård.
 
 Och gräset växer fortfarande för fullt.
 
 En massa sådana här svampar i gräset. Ser nästan ut som champinjoner.
 
Kom inte hem förrän tre på eftermiddagen och började röja här hemma. Tog ner mitt vädringsställ från vinden och hängde ut en massa kläder och gjorde rent i garderoberna. Kvällen tillbringades hemma ensam i soffan. Helt okej och riktigt skönt.
 
Idag har lagt undan alla sommarkläder och plockat fram lite stickade tröjor. Det börjar bli kallare ute även om vädret varit kanon hela helgen. Och projekt vädra kläder och göra rent i garderober fortsatte även idag. Han även med att tvätta några fönster innan det var dags att möta upp syrran för att gå till Friskis för lite träning. Det blev cirkelfys även idag och det var Benny som stod för dagens bana. Har sagt det förut; finns ingen gång som jag mår så bra som när jag tränat!
 
En omgång kläder på vädring.
 
Snart är det dags för bingen för mig. Fast jag sovit mer än vanligt är jag trött. Förslöad? Haha..
1 Lillasyster:

skriven

Du får då till bilderna jämt. Jättefina på våra blomster. Poss!

Svar: Tack! Ja visst blev de fina =)
Bumsanrina

Kommentera här: