Är jag en "chicken"?

 
Jag har alltid undrat hur det skulle vara att åka på en resa helt ensam. Och nu har jag nästan bestämt mig för att ta en vecka själv någonstans på min semester i sommar. Är sugen på Mallorca igen. Var ju där för ganska exakt två år sedan men känner att jag skulle vilja vara mer runt Palma. Var där i bara några timmar sist och jag skulle  så gärna vilja se mer av denna stad med dess omgivningar. Älskar ju att fotografera och tror det finns mycket vackert att föreviga där. Följer Malin Berghagen på Instagram som både lever och verkar i Palma. Blir väldigt inspirerad av de vackra bilder hon lägger ut därifrån.
 
Fattar inte varför jag tvekar. Vad är det värsta som kan hända liksom? Jag är ju inte blyg eller rädd för att ta kontakt med folk och har inga problem med att vara själv heller för den delen. En fegis är vad jag är, och det sägs ju att man ska utmana sig själv så...Ska börja att förbereda mig mentalt nu, för jag vill verkligen detta.
 
Bild: Mallorca april 2014
1 Marie:

skriven

Det är klart du ska åka 👍 Jag tror inte du ångrar dig!

Svar: Nej, det tror inte jag heller. Tack för pepping!
Bumsanrina

2 Ulla:

skriven

Har rest några gånger själv...bland annat till Mallis ...å det var skönt på nåt vis...man kan ju göra vad man vill och nya vänner hittar man också...go Girl!

Svar: Ja, det blir nog så! Tack!
Bumsanrina

3 Elisabeth:

skriven

Du kommer att klara det och känna dig ännu starkare efteråt, tänk att bara göra som DU vill...Min bror hade samma funderingar efter skilsmässan och det konstiga var alla som
" tyckte synd om honom för det var SÅ tråkigt att åka själv" men hans svar var " vad är det för skillnad mot att vara själv i XX när jag alltid är själv hemma"
Längtar också efter Mallorca, följer också instagram för att njuta i förväg av alla vackra ställen vi kanske kan besöka. Kram

4 Lindis:

skriven

Hejja dig!!!

Kommentera här: