Ned för räkning

Min vana trogen tänkte jag mig ett träningspass på lördagsmorgonen. Mycket väl medveten om att jag varit dålig tänkte jag ändå att "jag kan ju alltid köra på halvfart". Men se, det gick inte det. Efter halva passet var jag tvungen att bryta eftersom jag kände att jag var på väg att tuppa av. Gick in i stretchrummet och lade mig på golvet där för att piggna till.
 
Med benen högt i stretchrummet.
 
Vilken tur att kroppen är så tydlig med vad den vill, och framförallt med vad den inte vill.
 
Efter passet hade jag tid för synundersökning eftersom jag behöver nya glasögon. Men tji fick jag på den med, de hade glömt säga till mig att jag måste vara utan linser i minst två timmar innan. Suck! Det går bra nu..haha..Så det var bara till att boka en ny tid om två veckor. Men när jag ändå hade en tid så passade jag på att göra mig årliga linskontroll även om det inte var riktigt dags. Hon testade även trycket på ögonen. Har ni gjort det någongång? Så obehagligt! De blåser luft med kraftigt tryck rakt in i ögat. Huuu....Men allt så perfekt ut så nu i efterhand är jag glad att jag fått det gjort!
 
Ikväll blir det eventuellt ner på stan en vända. Just nu känner jag mig mest seg, men det kan bero på att jag sovit en timme och just vaknat.

Kommentera här: