Det här kan man ju vänja sig vid

Så har jag börjat packa så smått, även om det går trögt. Har varit lite disigt idag men ändå varmt så det blev en tur ner på bryggan vid Gröningen idag igen. Syrran och Joakim har besök från Uppsala, Eva och Micke, så vi sammanstrålade där nere.
 
Micke och jag gick i samma klass från trean till sjuan.
Här är han med sin sambo Eva. Åsså syrran och Joakim.
 
En selfie fick det bli..
 Bästa vänner =)
 
 Ölkärringar..hihi...
 
 Pillar i telefonen..Måste sluta! Suck...
 
 När de andra gick låg jag kvar själv en stund.
Det blev nästan folktomt runt mig innan jag gick.
 
Tog vägen om Ica Oj och handlade lite till kvällen. Känner mig nöjd med dagen, men än är den ju inte slut. Så ha en fin kväll alla!
1 Lindis:

skriven

Här har det regnat en hel del hela dagen, blåser svalt och skönt ute men inne är det olidligt varmt.. Ha en fin kväll, kram

Kommentera här: