Tecken och frisörbesök

Jag har till och från funderat på att bli blodgivare, men aldrig kommit till skott. Igår förmiddag sa Björn att han skulle iväg och lämna blod på lunchen. En halvtimme senare kom ett meddelande från syrran på messenger att hon varit iväg och testat sig för att bli blodgivare och bara ytterligare en stund senare ser jag att Trixie, en kompis på Friskis, också varit iväg! Är det någon som försöker säga någonting till mig och ge mig en spark i baken? Så nu jäklar ska det bli av! Trots att jag avskyr nålar. Vet inte ens vad jag har för blodgrupp faktiskt.
 
Ja, vad har jag gjort idag då? Tränat cirkelfys med Anders plus en vända på gymmet. Sen har jag varit hos bästa Sanna och fått håret färgat och klippt. Jag är alltid nöjd när jag varit hos henne, så inget undantag den här gången heller. Nå, vad tycks? Visst har det blivit långt!
 
Nyinköpt vårtop också =)
 
På vägen hem slank jag in på blomsteraffären för att köpa med mig lite tulpaner hem. Är lite dålig på det där, inte så kul när man bor själv har jag tänkt. Helt fel! Jag är värd en fin bukett till mig själv. Så det så!
 
Så fina! De är lite ljusgula, men ser vita ut på bilden.
 
Nu går tvättmaskinen för fullt och sen ska jag faktiskt ta en eftermiddaglur på sisådär en halvtimme. Känner mig trött så det ska bli skönt!
 
Tjing!
1 Lindis:

skriven

Jättefin du är i håret och du passar i lite längre längd och du klär dig i vårtoppen med =)Jag har också tänkt på detta med att bli blodgivare men tyvärr kan jag inte bli en blodgivare.... Kram

Svar: Tack vännen! Ditt hår är dock svårslaget, så fint! Kram!
Bumsanrina

2 Ulla:

skriven

Ja du är jättefin...ditt hår ser alltid välvårdat ut... ska nog också köpa mig en bukett blommor...när ingen annan köper så får man göra det själv...ha en trevlig helg å kram!


Svar: Tack gulliga du! Vi "kan själv" vi ;-) Trevlig helg!
Bumsanrina

3 Lindis:

skriven

Tack, det var snällt sagt men nu har jag haft såhär långt sedan jag sparade ut det 1999. När jag lyckats gått ned mina kilon jag ska klipper jag mig kort igen =)

Svar: Jättekort?
Bumsanrina

4 Lindis:

skriven

Japp, riktigt kort =)

Svar: Modigt!
Bumsanrina

5 Lindis:

skriven

Ja men blir skönt med en förändring, jag ska ta med ett foto sedan då jag var riktigt kort för jag vill ha exakt samma frisyr =))

Kommentera här: