Hur ska jag hinna allting?

 
Åhhh, det är så mycket jag vill göra! Det är så många platser jag vill se och även ställen jag vill återvända till. En person jag följer på Instagram har varit på Gotland i en vecka och lagt ut en massa fantastiska bilder därifrån. Vill dit nu! Alla som inte varit där. Åk! Jag rekommenderar det verkligen.
 
Och så hade gärna åkt tillbaka till Sydamerika en gång till. Men då går ju en hel årssemester åt eftersom jag vill stanna länge om jag åker så långt. Och så måste jag lära mig spanska! Helt hopplöst att klara sig med knackig engelska.
 
Norra Sverige hade jag velat uforska mera. Har varit alldeles för lite däruppe. Skulle vilja uppleva midnattsolen en gång i livet. Tror det är otroligt fint!  
 
Europa då! Hade gärna återvänt till norra Italien, Kroatien, Barcelona, och Portugal. Sen är det ett flertal europeiska städer jag är nyfiken på. Bland annat Budapest, Paris, Zagreb, Sofia och Madrid. Ja, bara ett axplock!
 
Ja, listan kan göras mycket längre och ni fattar ju själva. Hur ska man hinna allt man vill med de fjuttiga fem veckors semester man har på året? Jag blir så stressad när jag tänker på det.
 
Sen ska man ju helst ha någon att resa med också. Någon man tror man skulle funka bra med. Man bör ju ha hyfsat samma värderingar när det kommer till vad man vill ha ut av en resa. Mycket som ska stämma där!
 
Måste tänka ut en plan! Haha..
Jaja, jag ska i alla fall till Palma i augusti =)
 
Bild: Jag på Hvar, Kroatien augusti 2011
1 Anonym:

skriven

Jaaaa du Carina😃Det är mycket man vill se och uppleva 😉 men det behöver inte vara bara semester! Man ta tjänstledighet nån extra månad 🌞

2 Johanna:

skriven

Har du sett familjer på äventyr på svt?Blir så lycklig när jag ser dom, deras val i livet.Om bara slantar fanns i massor.Följ ditt hjärta..vi lever bara en gång♥

Svar: Nej, den har jag missat! Finns säkert på SvT Play. Tack för dina fina ord <3
Bumsanrina

Kommentera här: