Fredag som slutade i soffan

Har varit trött hela veckan, sover fortfarande illa. Och när jag somnade som en stock i soffan redan vid sex här på eftermiddagen så är det illa. Bye bye nattsömn!
 
Syrran och jag tog en AW redan igår och vår vana trogen blev det lite shopping först. Blev en träningstopp och skor på Stadium för min del. Livsfarligt att gå upp där ju. Älskar verkligen träningskläder!
 
Nytt träningslinne =)
 
Vi landade till slut på Paolo's där det var full rulle. Näst intill fullsatt både inne och på uteserveringen. Alltid kul att se lite folk när man är ute.
 
Bilder lånade från syrrans blogg.
 
Helgen ser lovande ut vädermässigt och tanken är att ta sig ut i naturen. Längtar verkligen dit!  Har varit så dålig på det och det är så mycket mitt rätta element att vara i skogen. Och det är på våren och hösten som det är som bäst. Och vilken höst vi haft hittills. Är så tacksam över det eftersom hösten känns lite lättare att ta sig igenom då.
 
Optikerbesök imorgon också. Ska äntligen göra synundersökning för nya glasögon. Fasen vad dyrt det är! Eventuellt ska jag och Björn till Billesholm och cykelhandlaren där. Ibland saknar jag verkligen en cykel när jag behöver sticka iväg lite snabbt sådär. 
 
Önskar er alla en trevlig helg!
1 JUNITJEJ:

skriven

Vilket snyggt träningslinne!

2 Lindis:

skriven

Jättefint linne, kram

Kommentera här: