Vilken sommar!

Jag är så nöjd med sommaren som gått! Har gjort så mycket skoj och jag känner mig så tacksam över allt fint och mysigt jag gjort. För att inte tala om vädret jag haft. Den veckan det var dåligt hemma i Sverige var jag i Palma. Kan det blir mycket bättre? Tack ni som bidragit till att göra denna sommaren till den bästa!
 
Här kommer en liten sammanfattning av en del jag gjort!
 
Början av maj. En hel vecka med det här underbara gänget i Lindholmen <3
 
 
Början av juni; På Håkan med Björn, Niklas och Rikard. Superhelg!
 
Juni; Midsommarafton hos Martin & Xenia. Så trevligt!
 
Juli; Mys och grill vid Saras idyll med bästa gänget. Tack Sara!
 
Juli; LIlla familjen kom till Helsingborg. Lycka!
 
Juli; Tack Björn för underbara dagar på Gotland. Gör jag gärna om!
 
Juli-august; Mellanlandning hos mina fina.
Augusti; Min första ensamresa!
1 Lillasyster:

skriven

Wow! Snygga kollage =)

2 Lindis:

skriven

Härligt att du är så nöjd med sommaren, kram

3 Johanna:

skriven

Döhärliga och fina bilder♥

Kommentera här: