Uteätning hela helgen med fina vänner

Den här helgen har jag i stort sett ätit alla mina måltider ute på krogen..hahaha....Ibland blir det bara så, men det har varit väldigt trevligt!
 
Syrran körde ett extrapass tabata igår på förmiddagen. Fullt på passet och riktigt bra tryck. Känns i kroppen nu kan jag lova! Duschade på Friskis och gick sen bort till Paolos för att möta upp Jennie och Maria över en lunch med god mat och dryck. Helt galet hur vi tjejer kan snacka, för vi blev sittandes i flera timmar..hahaha...Så himla trevligt. Love it!
 
Underbart<3
Idag söndag var det dags för en brunch tillsammans med Maria, Rickard och André. Det blev Kitchen&Table som fick finbesök den här gången och de levererade verkligen. Väl värt ett besök!
 
Ser ju hyfsat nöjda ut! ;-)
 
Även denna dag blev det några timmars snack om allt som tänkas kan. Efter tre timmar gick jag hem medans Maria och Rickard stannade lite längre.
 
Så kan man lägga ytterligare en helg till handlingarna men än är det några timmar kvar till läggdags. Helt galet, men nu börjar jag bli hungrig igen..hahaha...
1 Lindis:

skriven

Vad mysigt du verkar ha haft det, kram på dig!!!

Kommentera här: