Wahlgren & Wistam med syrran

Alltså, vilket vårväder vi fått! Trodde inte det var sant när jag gick ut genom dörrarna igår eftermiddag och det var alldeles ljummet ute. Så efterlängtat! Så konstigt att se folk gå runt i bara t-shirt. Jag och syrran tog första bästa tåg och  drog till Malmö direkte efter jobbet. Det blev varsin smörrebröd innan vi tog bussen till Nöjesfabriken för att se Wahlgren & Wistam.
 
Mina smörrebröd =)
 Mätta och belåtna. Vi är på g!
 
 Såddärja, framme!
 
 Färgglad entré.
 
 Taggade systrar!
 
 KId, Sofia Wistams son, värmer upp publiken.
 
 Showen är igång!
 De här tjejerna är verkligen helt galna och bjuder så mycket på sig själva!
Riktigt rolig kväll med många härliga skratt.
 
 Efter showen tog vi oss till Lilla Torg där det var helt fullt på alla serveringar.
Men vi hittade varsin plat till slut.
 
Tåget tillbaka till Helsingborg och jag var hemma vid typ halv tolv. Chattade lite med Björn som är i Stockholm och sen somnade jag gott =)
1 Lindis:

skriven

Jag har läst mycket om dem och blev taggad av dig att börja lyssna på dem men bara hört det första avsnittet igår, det var sjukt kul, =) Du verkar haft en skön stund =) Kram

Svar: Ja, de är så jäkla roliga! Ingenting verkar vara tabu i deras värld..Hahaha....
Carina Taxén

Kommentera här: